mandag 1. mars 2010














Mitt hus en vakker klar vinterdag. Jeg synes denne vinteren har vært helt fantastisk. Vi er ikke bortskjemt de siste årene med snø og skiføre her vi bor. Som regel har vi sludd og slaps og grått og trist. I år er det kjørt opp skiløyper flere steder, og store og små har brukt løypene flittig. Bare blide og hyggelige mennesker ute på tur.


Verandaen ligger nå full med snø. Jeg liker at vi har forskjellige årstider, og tenk når sola begynner å varme og snøen smelter. Snøklokker ( løker arvet fra min barndomshage) kommer tidlig i vår sydvente husvegg.

Tre kjeglegraner ble plantet 1982 har vokst seg store og fine. Jeg bor oppe på en fjelltopp og det blåser jo på toppene. Kjeglegranene avtar noe på vinden, er nydelig med julelys og gir oss litt skygge på varme, varme sommerdager. Jeg nyter den fine vinteren enn så lenge. Snart er det påske og da blir kanskje utemøblene satt frem i verandekroken vår.

2 kommentarer:

  1. Vel jeg er så utrolig klar for vår jeg da...
    Vil begynne å jobbe ute i hagen..
    Kos deg

    SvarSlett
  2. hei,
    først må jeg si.for noen vakre vinter bilder,
    ja vi har hatt en herlig vinter,men lengter til vår nå..
    du spurte meg om den store madonna,
    lurer på om landstil har den i sin nettutikk,eller om de får inn nå i vår,den er 120cm høy å sååå vakker,min er noen år,den er fra JDL.men vet de har hatt prolemer å levere,
    jeg har kjøpt min hos frk.olsen i arendal,men hun fikk bare denne ,å ikke sett den siden,
    men vet de produsert de igjen nå.
    ha en flott dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett