mandag 27. august 2012

En titt inn i stua

Idag tar jeg der med en tur inn i min stue.
Peisen deler salong og spisestue.

Peisen ønsker jeg å få helpusset, slik at den får litt mer "up to date look".


Grantaket ønsker jeg å få malt hvitt. Dere forstår det er mange prosjekter som står for tur.
Det er bare det å få overtalt mannen slik at vi får begynt, men han synes jo det ser helt bra ut. Å male 65 kvadratmeter tak har ikke jeg muligheter til å klare.


Spisestuen er i syret ek.
Riviera Maison stolene stod først på rorbua vår, men passet bedre hjemme.



De to skapene mine fra Country Corner er jeg meget fornøyd med.


Denne lampen er fra Lene Bjerre.
Sofa Balder, fra Nordisk Form, kjøpt hos Home and Cottage.

Høsten er jo tid for oppussing, så jeg håper, håper.....

1 kommentar:

  1. Du har en STOR stue, Bente !

    Lekkert innredet, flotte skap, herlig luftig rom, da :)

    Skjønner du ønsker å få taket malt hvit, og peisen....akkurat samme stil var det på huset vi hadde på Haslum i sin tid, fikk malt himlingen og faktisk fikk vi malt peisen også, og de ble sååå fint !!

    Men, klart handyman kan ikke begynne på 65 kvm.....!! ....hmmm....be om ett anbud fra maler, kanskje...?

    Uansett, spennende hva enn du finner på, og lykke til !!

    Ciao fra bella Villa Helena, denne gangen, hvor vi nå bor denne uken, koooooser meg

    SvarSlett