tirsdag 18. desember 2012

Juletrær

Du trodde kanskje jeg hadde pyntet mitt tre allerede. Nei det skal vi gjøre lørdag. Juletreet er ikke hugget ennå heller. Vi pleier å hugge juletre selv i skogen og håper vi får gjort dette i år også.

Disse hvite keramikk trærne kjøpte jeg hos Søstrene Grene i København. Jeg synes ikke at bildene blir så fine tatt med iPaden. Det har bare blitt litt lettvint.

Trærne er veldig dekorative på min hvite linduk.





Det andre treet er kjeglegranen som er pyntet med lys. Det står rett ved inngangspartiet vårt er sååååå pent nå når det har kommet litt snø.




4 kommentarer:

  1. De porselenstrærne ser veldig fine ut....jeg tar aldri bilder med iPad. Syntes ikke de blir noe fine. Ikke at jeg tar så fine bilder med kamera heller. Jeg syntes det er vanskelig med fotografering og så er jeg vel ikke interessert nok heller....

    SvarSlett
  2. De var virkelig fine !!

    Så dekorative, søstrene grene sier du, tro om ikke de har ett utsalg på Sandvika Storsenter.....hmm......

    Koselig tradisjon å hogge juletreet selv.

    Todelooooo - og imorgen er det:
    TORSDAG = afternoontea - hurra !

    SvarSlett
  3. Jättefina julträd både inne och ute, men jobbigt att ni varit sjuka. Hoppas nu du får en härlig the-stund med Helen.
    Julkram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Så fine trær både ute og inne!
    Ønsker deg og dine ei riktig god jul!!
    Juleklem fra mæ;)

    SvarSlett