onsdag 21. september 2011

Min bloggplass og det går mot høst inne

Handyman er jeger. Disse hornene har han tatt med seg fra Scottland for en del år siden.
 Jeg har aldri ønsket slike i huset tidligere.
 Denne høsten derimot har det blitt plass til et par i stuen, og et par i hallen min.



Min bloggplass er i stuen. Her står et lite dameskrivebord og der
har jeg plassert min laptop. Hvordan er din bloggplass?

Hvis du ser nøye etter så er bilde på forsiden fra dette innlegget.

Stolen er fra Riviera Maison. Lampene mine er fra Lene Bjerre.

Lett nytt strikketøy. Oppskrift i siste LevLandlig på pulsvarmere.
To nye strikkede puter er klare til montering.

5 kommentarer:

  1. Så koselig bloggplass du har! Jeg sitter på kjøkkenet rundt spisebordet, og der strikker jeg og der spiser jeg, så sannelig har jeg det meste rundt meg;)
    Tusen takk for gave i posten, den gleder jeg meg til å lage noe med;)
    Ha en fin dag, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Utrolig koselig plass du her har, med vindu rett i mot - og fin utsikt ! Jeg har også ett lite dameskrivebord (her i ørneredet, men på Tjøme en liten skrivebord på ett av gjesterommene, og i Villa'n veldig provisorisk - laptop settes på enden av en lav bokhylle..)

    Skjønt at sånne horn er veldig trendy og in nå, Bente, så du er helt i tiden, passer godt til høsten syns jeg. Morsomt at jeger'n har tatt disse med fra Skotland, da !

    Så det ble ennå flere fletteputer på deg? Hehe - de er såååå fine ! Skal du ha de selv, til Rorbua kanskje..?

    Vi reiser hjem til Norge neste uke, og det blir spennende å komme midt i høsten, sikkert en stor overgang for meg, da vi i disse dager har sol hver dag og +25.....

    Ha en fortreffelig dag og lykke til med pulsvanter !

    Ciao

    SvarSlett
  3. Wow! Sådär fint har inte jag på min bloggplats, vilket jättefint skrivbord och stol. Och horn är jättefint, det gillar jag och ha i inredningen också. Jag är ju gift med en jägare också.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Koselig bloggeplass du har og de lampene fra Lene Bjerre er fine....jeg blogger nesten alltid med pc`n på fanget eller på fanget i en stol eller i hotellsengen da....

    SvarSlett
  5. Ja, dette var jammen en koselig bloggeplass! :)
    Den stolen ser deilig ut å sitte i. Liker mye av RM selv.

    Klem,
    AW

    SvarSlett