onsdag 26. september 2012

Fornyelse i garderoben

På veg hjem gjennom byen igår gikk jeg tilfeldigvis innom butikken FreeQuent.
Jeg skulle lenge ha fornyet garderoben min med nye gensere.
Og hva fant jeg, ikke bare en...... .....Hvem skulle jeg velge?
Her ser dere resultatet. 4 gensere og 1 bluse.
Augergine og glitter. Nytt for meg. Må si som deg Helen me like.
Bluen er blå/sort med fine detaljer.
 En blå genser med en stor stjerne midt foran
 og med glidelås på den ene skulderen.
Gullgenserene liker jeg kanskje aller best.
Tror aldri jeg har hatt noe i gull.
Genseren til venstre har V-hals og er litt lengere bak enn foran
Dette passer meg helt perfekt.
Genseren nederst til høyre har en liten lomme på bysten.
Og begge glitrer fantastisk.
 Jeg er såååååååååå fornøyd.

3 kommentarer:

  1. Jeg sier meg helt enig;
    ME LIKE !!!!!

    Veldig fine, alle sammen, da er du klar for høsten, kanskje spesiell artig den blå med stjerne på !
    Den i gull kan jo brukes egentlig til alt, pyntet opp eller ned med jeans til - grattis med nyinnkjøpte plagg :)

    SvarSlett
  2. Der kom bilder, ja! :)
    Så mye fint, gratulerer! Jeg synes også de i gull er stilig, og så liker jeg den med stjerne på. Stjerner er visst veldig in om dagen, har jeg skjønt.
    Rart med det, enten finner man ingenting eller så finner man mye! Nå kan du virkelig glede deg over noe nytt å ha på deg i laaang tid framover! :)

    SvarSlett
  3. Hittar man bra och fina kläder är det lika bra och slå till och köpa många, jättefina alla du köpte. Den v-ringade i guld kommer bli läcker till höstens fester.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett