mandag 15. oktober 2012

Lørdagens hummerbursdag

13.oktober er min manns bursdag. I år serverte vi selvfisket hummer.
Jeg lagte hjemmelaget sitronmajones som jeg fant hos Trines matblogg,
og en dressing med søt chilisaus som du finner oppskriften på HER.
Eskil synes hummeren virker veldig skummel.
God plass til alle gjestene i min nye sofa fra Home&Cottage.
Spisestuen, jeg brukte blå dekketallerkener i glass.
Serviset er Ostindia fra Rørstrand.
Lykter fra Riviera Maison.
Vinglassene er håndlaget og kjøpt på Ikea.



4 kommentarer:

  1. Så lekkert !! Og så maaange hummere....wow, tenkte gjestene ble fornøyde :9

    Nydelig dekket bord - tro om ikke vi har samme servise? Ostindia...har det på ørneredet i Bolsena, veldig glad i det.

    Søt han Eskilgutten, så litt betenkt ut, ja...:)

    God kveld :)

    Tro om ikke vi må prøve å få til ett treff FØR jul engang?

    Blir hjemme nå i Norge...leeeenge :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig det så ut da....heldige gjester som får sitte rundt et slikt bord og med den maten servert....

    SvarSlett
  3. Lest kommentaren din Bente - ang treff.... :)

    Mamma kommer førstkommende søndag til Norge og blir en uke, så når hun har reist - DA sender jeg mail til deg, så finner vi på noe, ok ?

    Todelooooo - klem fra Helen

    SvarSlett
  4. Man kan säga att maken fyller rätt årstid, vilket kalas! Så fint du dukat och humrarna ser väldigt goda ut.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett