mandag 15. juli 2013

Teppe nesten ferdig

Hyttehåndarbeidet som jeg begynte på i fjor er nesten ferdig. Jeg har heklet litt til og fra når jeg har vært på hytta. Lappeteppe måler nå 180x135 uten heklet kant rundt.


Jeg hadde tenkt til å ha den lyse fargen rundt. Nå er jeg litt i tvil så klart. Kanskje en runde eller to med lys, for å avslutte med den brune ytterst.


Jeg vil gjerne høre hva dere synes. Er vel ikke alene om å lure på dette vet jeg.


Måtte en tur inn til byen idag også for å kjøpe garn til nytt prosjekt. Dette kommer jeg tilbake til.

8 kommentarer:

  1. Jeg tror dine planer kommer til å gi et flott resultat! Jeg hadde nok valgt det samme. Lekkert teppe! Jeg liker godt at det er orden i rekkene.

    Ha en fin sommerdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe, og fargene passer perfekt hos deg og din sommerperle.
    Jeg hadde nok valgt offwhite, eller den lyseblå.....redd den mørkebrune kan bli for "hard markering"....

    Men, du har så rett, akkurat den siste lille finishen, er ofte så vanskelig å velge.....lykke til :)

    Imorgen, retur bella Italia på meg!

    SvarSlett
  3. For et lekkert teppe du har laget. Det er så morro med tepper. Jeg holder på med to samtidig, men nå har jeg en liten pause, siden jeg strikker på så mye annet morro.
    Jeg ville valgt en lys eller lyseblå kant rundt.

    SvarSlett
  4. ....i kanten ville jeg laget etpar striper i den andre lyse fargen. Det er veldig fint.
    Tror den brune blir litt for markert, men prøv deg frem......
    Lykke til

    SvarSlett
  5. Kjempeflott teppe du har laget, så fine farger du har valgt! Det blir spennende å se hvilke farger du velger å ha rundt kanten, ser det er flere innspill her! :-)

    SvarSlett
  6. For et fint teppe du har heklet. Nydelige farger! Tror det blir kjempefint uansett hvilken farge du velger rundt kanten:-)
    Fortsatt strålende fin sommer til deg!

    SvarSlett
  7. Syntes teppe er nydelig og blir bare enda flottere med den kanten rundt, uansett hvordan farge du velger :)

    Nyt kvelden klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Så fint! Och det är jättesvårt och veta
    vilken färg som blir bäst ytterst. Jag har
    tittat ett tag och kan inte bestämma mig.
    Men om du tar några trådar och tvinnar ihop
    av färgerna en och en och håller mot den
    sista bilden, då ser du.
    Må gott och kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett