lørdag 11. mai 2013

Ny sykkel

Jeg liker å sykle. Ruller så kjekt av sted. Ny sykkel er kjøpt og det måtte bli en DBS damesykkel nå med 7 gir og navbrems. Er den ikke fin?

,

Hanne med bloggen feeling good, liker også godt å sykle. Hun hadde kjøpt ny sykkelveske, og det måtte jeg også ha. Fant denne fine røde hos Sykkelpikene.. De er fra Nederland (sykkel land).


Min sykkel kom med ferdig montert kurv. Det er så mye bedre å ha varer i sykkelveskene bak på sykkelen. For å ha dem foran i kurven gjør sykkelen mer vinglete.


Mitt nye fremkomstmiddel. Den gamle DBS mountain bike (fra 1991) skal bli hyttesykkel.


9 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny sykkel og ny sykkelveske! Stilig! Ha en fin sykkeltur! :-)

    SvarSlett
  2. Denne var FIN !
    Sånn har jeg lyst på og.....:)

    Kos deg med fine sykkel turer

    SvarSlett
  3. Ny sykkel er topp! Gratulerer! Håper du får mye glede av denne gjennom sesongen. Jeg fikk gjort klar sykkelen i dag, så i morgen blir det nok sykkeltur. Det er morsomt å sykle, og dobbelt så kjekt med en god sykkel.

    God tur!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny sykkel :) den ligner på min- bare at jeg har ingen slik fin veske :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Det var en fin cykel. Och så bra
    med både korg och väska.
    Cykla är jättebra, både för miljö
    och kondition.
    Må gott och kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Så fin sykkelen din er Bente!
    Håper du får mange fine turer på den.
    Jeg har allerede rullet i to uker nå, og kan med tilfredshet konstatere at jeg kommer opp de samme bakkene som for 10 år siden, uten å måtte trille den siste biten.
    Jeg har hatt en fin langhelg, besøkt datter, svigersønn og barnebarn. Det hele ble toppet med konfirmasjon i utrolige vakre omgivelser på Midtåsen i Sandefjord.
    Håper du har hatt en super langhelg og er klar for ny uke!
    Hanne

    SvarSlett
  7. Jeg har samme type sykkel og er så fornøyd til mitt bruk. Jeg bruker også oppskriften på verdens beste biscotti fra Trines matblogg. Og de er virkelig " verdens beste" i dag byttet jeg bare ut litt av melet med sammalt

    SvarSlett
  8. Gratulerer, veldig fin! Jeg har også ganske ny sykkel, men pga. nakkeskaden min står den stort sett i garasjen. Det fungerer dårlig med knekken jeg får i nakken når jeg sykler, selv om jeg kjøpte en sykkel jeg kan sitte ganske rett på. Synd, for jeg liker å sykle. Kos deg med med din sykkel! :)

    SvarSlett
  9. Nice!!! Gratulerer med fin sykkel :)
    Jeg bruker min hver dag og er veldig glad for det. Har ikke kurv på min, men sykler alltid med en liten sekk jeg da. På vinteren er det piggdekk, bråker som fy men føler meg veldig trygg da :)

    Uansett, sommer = sykkel for de fleste, det er flott. Skulle faktisk ønske at flere syklet til jobb jeg, det hadde vært veldig hyggelig med litt flere sykler og litt mindre biler faktisk.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett