tirsdag 7. oktober 2014

Conform Air stol

Så er de bestilt, to nye relaxing stoler med fotskammel. Valget ble Conform Air, som er laget av den norske designeren/interiørarkitekt Jahn Aamodt.

Vi ønsker stoler som vi skal sitte godt i. Det morsomme med disse stolene er at de er laget i forskjellige størrelser, en damestol og en herrestol. Jeg er ikke så stor, så damestolen passet meg. Derimot i herrestolen kunne jeg ikke rekke ned med beina. Forskjellen i høyde er 10 cm, men det er ikke lett å se når de står ved siden av hverandre. 

Valgfritt stoff eller skinn. Jeg har hatt lyst på cognacfarget skinn eller kanskje oransje stoff. Noe som kunne kvikke opp i stua. Vi valgte skinn, sort skinn med valnøtt tre og aluminium fot. Akkurat lik som på dette bildet. 
                                    
Håper ukene flyr iveg. Levering om seks til åtte uker. Håper vi ihvertfall har dem til jul.

6 kommentarer:

  1. Flotte stoler!
    Smart at de finnes i dame og herre-modell!
    Hadde vært noe for meg også, som ikke er mer enn 1.60 på en god dag.
    Snart er det hodet på puta, har drukket min kopp med te.
    Natti-natt!

    SvarSlett
  2. Høres ut som et godt valg og flotte er de :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  3. Takk for alle de koselige ordene du skriver inne hos meg - de varmer :) Vi skal ha en visning til om et par uker. Finn jobber to helger på rad så må vente til han har frihelg ! På den første visningen var det 4 veldig interesserte men to hadde ikke orden i finansene og to andre trakk seg for de ville ha fire soverom- vi har tre. Vi har ikke kjøpt noe nytt ennå så det haster ikke- men kan jo være godt å få en avklaring i løpet av november måned. Er spent på fremtiden vi også :) Saken er at vi ønsker å finne noe veldig i nærheten av barnebarna- om jeg skal ut å kjøre i mørket( uten gatelys) så trigger det migrenen min og det er så kjedelig. Sønn min og svigerdatter trenger hjelpen min et par timer et par dager i uken og det gir meg mye å kunne være der når de trenger det, så hadde vært godt å hatt kortere vei og dermed unngått å blitt dårlig i to døgn etterpå. Det viktigste er hvor vårt nye hjem er- så får vi lage det til som vi ønsker etter hvert. Men først selge :)

    Ha det så godt :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige ord inne hos meg :)

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Takk for bra tips Bente :)

    Ha en fin dag klem Monica

    SvarSlett