onsdag 11. august 2010

Forandring fryder

Det nærmer seg snart et år siden mitt første blogginnlegg. Jeg har lært mye på dette året. Nå synes var det virkelig på tide å forandre mitt bloggbilde. Det er så mange fine blogger, men jeg liker vel egentlig min litt enkel. Har prøvd med på den nye malutformingen, men har ikke funnet hvordan jeg vil at min blogg skal se ut ennå. Kanskje det kommer.... senere ikveld.



Lengter tilbake til Odile i Marseille. Her dekker hun frokostbordet til oss. Alle bildene som er i bloggoverskriften er fra Marseille og Odiles gamle jakthytte.


1 kommentar:

  1. gratulerer som blogger i et år,
    det går så fort,hadde et års dag i juli,
    mye moro det fører med seg,
    å så nydelige bilder,skjønner godt du lengter dit.
    ønsker deg en fin onsdag kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett