onsdag 8. desember 2010

Art deco

Dette nye skapet (uten speil) i Art Deco serien til Contry corner har vi bestilt til vår entre idag. Heldigvis har den kommet inn på lager, slik at vi kan få den allerede denne uken. Tankene mine går til Poirot.

Møblene representerer nytenkning og kreativitet, samtidig som de gir særegenhet og lunhet" som det står på nettsiden. 


I vår laaaaaaaange entre har vi en apotekerdisk (tidligere furu) som jeg har mørklakkert. Det nye skapet  vil passe veldig godt sammen med denne (håper vi).





3 kommentarer:

  1. Oj, den var lekker og stilfull, og så likte jeg speilet ditt!!
    Du får en lekker gang!!
    Ønsker deg gode dager, klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  2. Vet akkurat hva du mener med;
    "Tankene mine går til Poirot."
    Så enig !! Elsker faktisk å se de filmene, location de er filmet i og på, husene og møblene som ofte er art deco stil - så lekkert !

    Så spennende med ny kommode til entreen, tror fargemessig den vil passe supert med kommoden du alt har der, dog den er en annen stil, vil fargene binde dem sammen !

    Forresten, veldig pent stillben på nåværende kommode !

    Spent på innlegg når (poirot)kommoden er i hus!!

    God søndag !

    PS, så moro at din datter og deg er så Roma/Italia elskere ;)

    SvarSlett