torsdag 16. desember 2010

Nå har jeg vaska golvet og børi ved ......

Ja nå har jeg vaska golvet og jeg har børi ved........... , men ikke pyntet tre. Det skjer vel kanskje i helgen eller 21 desember. Jeg vil vise dere et annet juletre, fra Riviera Maison.
Dette treet skal fylles med julegodter og julekaker. Fikk det av min datter i går kveld.

Har også fått tak i Vigneti di Torbe, Ripasso Valpolicella, rødvin til julemat, anbefalt av Christer Berens på God Morgen Norge for et par uker siden.  Julelerka med akevitt (O P Andersson) brukes daglig i desember. Der er Handymans  adventskalender. De små glassene har jeg malt for noen år siden da jeg gikk på kurs hos Marie Andreassen, en herlig dame.








4 kommentarer:

  1. Her var det god drikke, og under her god mat;) Godt å høre at det er flere som koser seg;)
    Nydelig juletre i glass!
    Ha ei flott helg, klem fra meg som skal på konsert;)

    SvarSlett
  2. Først Bente, Grazie Mille for info ang åpningstider. Du er en knupp !! Vi var selvsagt der på en mandag - åååh, så typisk, men også grunn til å dra tilbake til Bella Roma.

    For det andre, super søtt glass tre, det håper jeg du viser oss MED FYLL !! hehe

    Ser også det går i Italiensk rødvin !
    SKÅL

    SvarSlett
  3. hei vennen.
    åå så nydelig en krukke til godteri, den var lekker.
    fine bilder med julestemning i,
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Vilken fin julgran i glas, det var en fin julklapp. Vi har granen i källaren nu, håller på och tinar upp den. Var mycket is på grenarna.
    Ha en mysig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett