søndag 18. november 2012

My favourite time of year

Søndag og jeg har bakt Sahra Bernhard kaker.
Jeg legger dem en stund i fryseren og så
er de klare til å dyppes i smeltet sjololade.
Det får vente til en annen dag.

Det er ikke så mye jobb som mange tror.
Oppskriften finner dere HER.
I oppskriften står det at mandlene skal skoldes.
Det gjør ikke jeg.
Så er Verdens beste Biscotti i boks.
Denne oppskriften har jeg via Fru Tunheim.
Eller dere finner oppskriften på Trines matblogg.
Jeg er egentlig ikke noe bake- eller kakemenneske.
Det er så koselig å pusle på kjøkkenet mot jul.

Denne tiden er nok
my favourite time of year 

8 kommentarer:

  1. De ser goda ut! får nog ta mig i kragen jag med en annan dag kanske.
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. åååhhh, jeg er sååå enig !

    Tiden MOT JUL, er den kosligste..... alle hyggelig forbredelser, alle fine pyntet gater, lys og god mat, kjøpe gulegaver, skrive julekort m.m..

    Koselig videosnutt du har funnet til oss, takk :)

    SvarSlett
  3. Mmmm så goda kakor och skorpor, du är bra på och baka. Julvideon är underbart fin och låten så vacker.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. O vad det ser gott ut. Hade inte varit dumt till fika. Låten ärunderbar. Ha en härlig dag kram Beijan

    SvarSlett
  5. Jeg har også begynt å krysse av på lista. Her er huset adventspyntet helt fram til 20.desember. Først da er jeg ferdig med baking, matlaging og rengjøring.

    Sarah Bernard er ikke noen julekake her, men jeg bruker samme metode som deg - kremen må være hard når kaka dyppes i sjokolade.

    Jeg hadde faktisk ikke sett den filmen før. Takk.

    SvarSlett
  6. NAm, de så riktig så gode ut, takk for filmen!

    SvarSlett
  7. Hei.
    Åå så flink du er som baker å ordner,
    Å denne filmen på slutten her var helt skjønn,
    Skikkelig julestemning.
    Ønsker deg en god tur, og en fin kveld,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Nu äntligen kom jag in på bloggen igen. Ha en fin tur till Köpenhamn
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett