mandag 5. november 2012

København

Fredag 23.11. drar jeg til København.
Jeg har vært i denne herlige byen noen ganger. Jeg skal reise sammen med min yngste datter. Vi har bestilt overnatting i leilighetshotell så "morgenmat" ordner vi oss selv. Jeg har fått en del tips om forskjellige spisesteder. Har dere noen favorittsteder i København?


Lørdag 24.11. skal vi til et julepyntet Tivoli, og her skal vi se Nøddeknækkeren.


Søndag 25.11. er det julemarkedet hos Rikke som driver Honning og Flora i den glamle gartnerbolig til Egholmslot. Vi har besøkt butikken tidligere, du ser det HER.

Mandag til onsdag blir det shopping og kos i København sentrum. Tar imot alle tips med takk.












4 kommentarer:

  1. Sååå koselig, Bente!

    Dere kommer til å få en knall fin mor/datter- tur :)

    Eneste tips jeg kommer på i farten, butikken: Sommerfuglen - den søte garnbutikken jeg fikk i sin anbefalt. Veldig inspirerend eå kikke innom.

    Tenker dere får fin julestemning på Tivoli.

    God tur !

    SvarSlett
  2. Tusen tack för grattishälsningen :))
    Så mysigt med en Kph-tur. Nästa gång får ni åka till Helsingör och besöka mig i butiken ;o)

    Ha det gott!!
    Kram
    Ulrika

    SvarSlett
  3. Hei på deg.

    København er topp! Akkurat vært der.
    Har blogget om "Madklubben" og "det lille Apotek", så sjekk bloggen min.

    God tur og nyt!

    SvarSlett