fredag 22. oktober 2010

De første snøfnugg

De aller første snøfnuggene har falt her hos oss. Ikke mye, bare slik at det gav et snev av julestemning. Jeg elsker å gå i skogen, og idag måtte jeg ut med kurven min igjen. Det er forsatt mulig og plukke traktkantareller. Mose, kongler, tyttebærlyng, sopp og litt granbar til gravstedet til foreldrene mine tok jeg med hjem.



En stor traktkantarell med "frost" på seg. De er veldig lette å plukke nå når de er frosne.
 Bildene er tatt med min gamle mobiltelefon, de er ikke særlig klare.
 Igår bestilte jeg meg ny Iphone. Håper den kommer i posten før helgen.
Den har mange nye finesser, håper jeg klarer dem.
 Min datter har ogå kjøpt en lik, så jeg får nok god hjelp av henne.


Viser dere også et bilde av mine tre barnebarn. Simon 7 år, Idar-Johannes 5 år
og lillebror Eskil, som som blir 9 mnd. 24 oktober. Bilde er tatt på Skjærhalden
09.10. da vi passet alle tre. Ønsker dere alle en riktig fin fredagskveld.



3 kommentarer:

  1. Fine bilder, spesielt koselig det av barnebarna, nyyydelig bakgrunn.

    Aner jeg en hjemmestrikket genser på minsten...?
    Du som har strikket....?

    Ha en god høst !

    SvarSlett
  2. hei.
    så nydelig en skogtur du hadde her om dagen,vakkert med snø,men glad den forsvant her igjen, er ikke riktig klar ennu jeg,
    nydelige barnebarn dere har, det er livets dessert..
    så mannen har vond rygg,ikke noe kjekt det,
    håper han blir fikset fort, vi er på rikshospitalet med ryggen til Silje,går hos adobor og brauer, tror brauer har sluttet,men de er flinke alle sammen, en blir tatt godt vare på..
    ønsker dere en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så goa barnbarn du har, och glada ser dom ut.
    Önskar dig en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett