fredag 29. oktober 2010

Så fort ting kan forandre seg

Her ble livet snudd på hodet natt til tirsdag. Mannen ble akutt syk med ryggsmerter. Det bar frem og tilbake mellom Sykehuset Moss og Fredrikstad før han måtte sendes til Rikshospitalet Oslo for hurtig operasjon. Der hadde de ikke kapasitet for å få ham operert så han ble sendt til Ullevål Universitetssykehus nevroklinikk torsdag ettermiddag. Han har vært innom fire sykehus på to dager.

Heldigvis er nå operasjonen over og jeg har hentet ham hjem idag. Nå blir det en lang periode han må ta det med ro og få trenet seg opp igjen med fysioterapeut. Denne mannen har aldrig vært syk før og han er ikke den som kan sitte i ro. En utfordring!

Han kan i allefall gå på bena sine igjen og vi er veldig glade for det. Livet kan forandre seg veldig fort.


Ønsker dere en alle en riktig god fredagskveld. Bildet tok jeg under min siste skogstur. Takk til alle dere nye følgere og takk for alle  hyggelige kommentarer. Dette setter jeg veldig stor pris på.



 

7 kommentarer:

  1. Uff da, vi vet ikke mye:( Godt at mannen din er på bedringens vei igjen.
    Ha en fin helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. gled pappa er hjemme igjen jeg... i morgen skal vi fiksen båten.. så ha må ikke tenke på den...

    SvarSlett
  3. Åh, nå skvatt jeg da jeg begynte å lese innlegget ditt, og sier som Besta, "godt man ikke vet hva morgendagen bringer".

    Må si jeg er glad din kjære er vellykket operert - og hjemme igjen !

    God bedring til han og god helg til dere begge ;)

    SvarSlett
  4. Förstår att ni blev jätterädda, så otäckt när det kommer så plötsligt. Skönt att operationen är över och han är hemma. Nu gäller det och vila ordentligt.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Uff da... Masse god bedring til mannen din.
    Ta vare på hverandre, og håper uke blir bedre enn den forrige :)

    SvarSlett
  6. Håper det går bra! Ta vare på hverandre...Hege

    SvarSlett