onsdag 8. september 2010

Ett år med blogging

Idag er det et år siden jeg skrev mitt første blogginnlegg. Jeg føler meg forsatt som en amatør når jeg ser så mange fine blogger som finnes. Jeg synes jo det er veldig morsomt og følge med på forskjellige blogger.
Stadig er det noe nytt å lære og stadig finner jeg nye ting. Og spesielt morsomt er det når jeg får tilbakemeldlinger. 

Noen flere bilder fra helgens fjelltur. Under veis møtte vi noen kyr som var på beite. De var nok mer nyskjerrige på oss enn vi var på dem.

Deilig å sitte med bare føtter da vi rastet, og handyman tok seg til og med et bad i kulpen på veg tilbake til hytta.

Ha en fin onsdagskveld. Nå har jeg langfri (torsdag, fredag, lørdag og søndag). Etter det blir det to ukers ferie. Skal altså ikke på jobb før om to og en halv uke.



1 kommentar: