torsdag 26. mai 2011

Blomster, nye krukker og gammel stol



Handelturen gav resultater. Det ble Spanske margeritter, Dronning Ingrid pellargonier og for første gang har jeg kjøpt med Georginer.

De store pottene jeg har fått kjøpt fikk jeg ikke med meg hjem. Handyman måtte hente dem med sin Land cruiser. Pottene er terrakotta og akurat slik jeg har sett med ut. Heldig at jeg fant dem. De skal være på verandaen på rorbua. Bilder har jeg ikke fått tatt ennå.
Vi har ryddet i min svigermor garasje. Der stod denne gamle stolen og den ble min.

Dessverre er nok stoffet gammelt og råttent, med store hull
Handyman fjernet det  gamle stoffet, og jeg har tatt mål for å finne nytt 

Ved inngangpartiet til vårt hus har jeg to lykter fra Lene Bjerre

Den gamle badestampen vår har sett bedre dager.




2 kommentarer:

  1. Wow, skal si her går det unna.
    Ny blomster er innkjøpt samt potter i terrakotta, aner jeg her italiensk inspirerte..? Hehe

    Morsomt å se den fluktstolen, vi har 4 stk her på Villa (dog kjøpt nye i sin tid) og jeg er så glad i dem, det er noe nostalgisk over dem;)

    Kos deg videre med prosjektene dine - ciao herfra !

    SvarSlett