torsdag 28. juli 2011

For en herlig dag

Vi har fått 27 varme grader idag på min ukefridag. Det ble en herlig tur på stranden med mine tre barnebarn. Litt abligøyer med fjeset må til når mormor skal ta bilde.
22 grader i vannet og gjett om det ble bading, stuping fra bryggekanten og bøtta full av krabber.

En utrolig flott kveld med grilling av hjemmelagde hamburgere. Oppskriften har jeg fra Lars som har bloggen Lars spiser, drikker og synser.  
Guttene lekte med hageslangen og lille Eskil storkoste seg.

Takk for en herlig dag sammen med dere.

4 kommentarer:

  1. Da kom sommer'n til slutt !!
    27 grader, ja da snakker vi som Italia tidlig sommer, og da jeg var der i helgen, var det knappe 26...hehe.

    Men, Bente, tenk deg hvilken knall start dine leietagere har hatt på Rorbua !! Johooooo - fortsetter sånn, vil de vel leie en uke til !!

    Snart helg, så jeg sier det: GOD HELG !!

    SvarSlett
  2. Savner sommeren ennå jeg, så nyt den som kan;)
    Koselige bilder av dine go'inger;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  3. Så deilig det ser ut, heldige dere. På Jæren har vi ikke sett solen på to-tre uker. Det meldes fint vær, men tåkeskyene kommer inn fra havet og brer seg over det flate landskapet, og der blir de liggende. Nå er jeg i Alta og her er det 22 grader og sol og jeg skal nyte det til i morgen. Da står Ålesund for døren.

    Ønsker deg en nydelig helg, måtte det vare lenge.

    SvarSlett
  4. Vilken härlig trio sommarkillar, där har de det bra med bad och lek. Varmt här också, mitt på dagen är det stekhett i vår trädgård. Men imorgon åker jag till sjön, bada får jag göra då.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett