fredag 7. september 2012

Litteraturfestival - Matfold og sko på salg

Mye spennende skjer i Gamlebyen Fredrikstad denne helgen. Østfolds største litteraturfestival inntar Gamlebyen. Og er du glad i mat er det Matfold - en mangfoldig matfestival. Ikke nok med det, NRK Østfold har åpent hus.

Fredag, idag, arrangeres Babettes Gjestuehus i Kommandantgården. Datteren min og jeg ville melde oss på denne kulinariske opplevelsen, men dessverre var alle plassene utsolgt.

Uansett vi tok turen inn til byen vår (min datter bor jo midt i Gamlebyen). Så hyggelig å ha en fridag sammen.
Kong Fredriks Damer (du har jo vært der Helen) er et must. Jeg fant meg en jakke fra Hoss Intropia nedsatt til kr 500,- den passet perfekt i min garderobe.

Så fant jeg disse lekre skoene fra Bibba og fikk 30 % avslag. Tenk deg til juleantrekket.



En annen butikk vi måtte innom er Sko Damene. Selv om jeg nettopp hadde kjøpt sko (og et par skoletter på tirsdag), fant jeg støvetter fra Via Vai til 70%. Så da var saken grei syntes jeg. Hva synes du?






Både lørdag og søndag er det et program. Det er bare å komme.















3 kommentarer:

  1. Happy shopping - kaller jeg dette !

    Ja, den klesbutikken du nevner, der har jeg vært:) er jo sååå fint i gamlebyen - me like !

    Super stilige sko - ser ut som du har så nette, små petit føtter :)
    Og på salg, kalrt de måtte bare bli med deg hjem - og støvlene var tøffe, nydelig brun farge, må vare tøffe med buksene inni eller til skjørt?

    Også SYTTI prosent, da !!!!!!!
    Hvilken lykke :)

    Deilig med noe nytt til høsten, som er i anmarsj - nydelig vær her idag, vi tok en tur på skjæra med vafler i kurven, og telte bølger, inspirert etter å ha sett filmen Kon Tiki igår, i Tønsberg, anbefales, ta med Finn.

    God helg, du søte :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes støvlettene spesielt er kjempefine! Skoene også, men som sagt - støvlettene er helt etter min smak også. Gøy å få seg noe nytt, til en god pris!
    God ny uke til deg! :)

    SvarSlett