søndag 21. juli 2013

Ny spennende lunchgjest

Nei, ikke akkurat min lunchgjest er det dere skal få presentert denne gang, men Norges statsminister.
Jens Stoltenberg spiste lunch på Sjøkroken sammen med sin familie og vi satt ved nabobordet. Han har hytte eller sommerhus her ute på Hvaler, på Søndre Sandøy, og har vært flere ganger på vår skalldyr restaurant.



Han var sammen med sin familie og fikk lov til å være på ferie som oss andre. Derfor ville jeg ikke ta bilder, så bilde dere ser er lånt fra nettet. Jeg må si at vi er heldige her i Norge at vår statsminister kan få lov å sitte i fred og nyte sine Hvalerreker.




4 kommentarer:

  1. Jag glömmer aldrig hur imponerad jag
    var över honom när allt hände på
    Utöja. Ni har en stor man som
    stadsminister. Roligt att han semestrar
    i närheten av dig.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Greit at han og kan rett og slett ha litt ferie :)

    Da vi var hjemme på Tjøme, og skulle på antikk marked på skolen, hvem sattpå trappen og snakket høyt i mobilen sin?
    Joda, Grete Faremo...og alle lot som ingenting....hehe....

    SvarSlett
  3. Hei - så fint teppe. Jeg har mange lapper liggende som jeg skulle gjort noe med. Lurer på åssen du har heklet sammen lappene? Ser så fint ut. Håper på svar

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har sydd sammen lappene på dette teppet. Du kan ogsåmhekle dem sammen. Mange forslag å finne på nettet. Lykke til.

      Slett