fredag 10. januar 2014

Trådløst strykejern

Jeg trenger et nytt strykejern. Mitt Philips damstrykejern har falt (noen ganger) i gulvet og lekker. Hadde tenkt å kjøpe et likt det gamle, for det har jeg vært meget fornøyd med.

Så fant jeg dette nye tråløse strykejernet og tenkte så smart uten ledning som jeg henger meg opp i, slik strykejernet faller i gulvet.







Strykejernet står i en stasjon hvor det varmes opp. Er det noen som har erfaring med et slikt strykejern? Er litt usikker på om det var like lurt som det hørtes, etter første gangs bruk.

6 kommentarer:

  1. Ukjent for meg dette her, Bente...
    men, som du vet jeg vel neppe den flinkeste husmor, som har greie på slike duppeditter....

    Eneste jeg ikke helt skjønner, hvor lenge holder det seg da varmt..? hmm

    Ble så glad over sms dine igår, så moro !

    God helg kjære du og hilse F

    SvarSlett
  2. Vet ingenting om det bare at jeg også trenger et nytt :) Høres jo praktisk ut- samtidig som du var jo veldig fornøyd med det du hadde :)

    Nyt helgen klem Monica

    SvarSlett
  3. Jag skulle också behöva ett nytt, det du
    visar har jag aldrig sett. Men det låter bra.
    Kramar och ha en fin söndag
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Hei Bente :)
    Har ikke hørt om dette, men så er jeg ikke den som stryker
    så mye tøy da ;) Det blir bare det mest nødvendigste, eller
    så tar min kjære seg av skjorter og slikt :) Nydelig kopper
    under her fra Bloomingville - elsker mønsteret og fargene :)
    Tusen takk for koselig ord inne hos meg ❤ Her er jeg så vidt
    i gang med bloggen etter en lang pause - men formen er no
    ikke helt på topp kjenner jeg... Så leit å høre at du brakk
    håndleddet ditt i høst - hørte sikke godt ut! Håper det går
    fremover og at det blir bedre etter hvert... Ønsker deg en fin
    søndag videre og ukestart som kommer. Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  5. Strykejernet holder varmen for dårlig/kort under strykingen? Jeg har fortsatt et gammeldags (25 år) uten damp og er veldig fornøyd, men vet at jeg på på leting etterhvert.

    SvarSlett
  6. Jeg trenger også nytt strykejern, men er ikke så sikker på det trådløse.
    Jeg kan stryke i over en time av gangen ( jeg samler opp) da koker jeg kaffe, har på radioog kooooser meg!!! Men det må være kjedelig om det må " lades" opp til stadighet.
    Selv om ledning er kjedelig og i veien, foretrekker jeg det, enn om det må lades hele tiden.

    SvarSlett