onsdag 30. juli 2014

Sommertopp

I sommervarmen begynte jeg på en sommertopp/genser. Jeg fant et gammelt mønster fra ca 1980. Har orden i sysakene eller mønstene mine kan du skjønne. Jeg strikket veldig mye når mine døtre var små.

Genseren er strikket i Gjestdal Bomullsport Mercirisert. Det er ikke mye utvalg i garn på Skjærhalden. Jeg likte blåfargen, fargekode 307.














Jeg sliter med å få bildene lagt til bloggen med BlogPress. Har ikke med PC'n på rorbua. Har noen tips til meg? Er det en innstilling jeg ikke finner ut av?


Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Heisann
    Så fin topp du har strikket.
    Er det nedslippmasker du har brukt, tro?
    Bildene ser greie ut fra Ipaden min, iallefall.
    Ha en fortsatt fin sommer :)

    SvarSlett
  2. Så fin denne ble, Bente !

    Strikke mønsteret gjør liksom hele syns jeg. Moro med mønster fra 1980 tallet...hehe

    Nydelig blåfarge, som du vet, jeg har også dilla på blåfarger, og igår fant jeg endelig - blå sandaler, og de er sååååå fine !!

    Klem fra Helen :)

    SvarSlett
  3. Riktig fin sommer-topp! Jeg likte også den blåfargen. Må være kjempefin til dongerishorts.

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg får lagt til bilder og blogging via BlogPress på iPad, men via iPhone funker det ikke lengre. Der må jeg bruke Blogger din app

    SvarSlett