mandag 8. mars 2010

NYTT BAD

Vi skal pusse opp badet. Nå er det bestemt at veggen mellom WC og BAD skal rives slik at vi får et større bad. I mitt hode tenker jeg farger og forming på fliser og innredning. I min manns hode er det alt for tidlig, han tenker nedrivig, ny ventilasjon, nye varmekabler, fuktsperre og diverse ting som ikke synes. Vel og bra er det, for jeg vet han gjør en grundig jobb. Han er dyktig i alt han gjør - heldige meg. Et nytt vindue skal også settes inn.


Badet skal ha hvite, ikke for blanke veggfliser. På gulvet vil jeg ha lys beige/krem fliser og dusjen skal ha de samme fargene i mosaikk. Kanskje noe som på denne linken.  http://www.flisekompaniet.no/Privatkunde/Fliser/Flise+søk/6400.cms

Gardiner skal jeg sy i lys lin med heklede mellomverk, som min mor har heklet til meg for mange år siden. Så planene er mange og det gjelder å være tålmodig.

 

Ja, det er helt siden (1980 tallet) da det skulle være border......................!



GRATULERER MED DAGEN TIL ALLE KVINNER!

2 kommentarer:

  1. Håper dere har hatt en fin tur på fjellet!

    så spennende med nytt bad. håper vi får se bilder etterhvert av det nye badet!

    ha en deilig kveld

    SvarSlett
  2. Så fint det blir med nytt vindu også..
    gleder meg til å se planene.
    og gratulere med dagen til deg også...

    SvarSlett