torsdag 8. april 2010

Drømmer om ferie og egen signatur

Drømmer om en tur tilbake til Odile i Marseille. Det er noe jeg virkelig ønsker meg, kanskje til min gebursdag som er i juni?




Der er mange av dere som har laget egne fine signaturer. Dette har jeg nå prøvd å få til på http://www.mylivesignature/. Jeg har klart å lage signaturen, men den vil ikke vise seg på min blogg der jeg ønsker.  Signaturen min har jeg lagret som et bilde som jeg kobler inn, er det noen andre muligheter? Tar gjerne imot tips.


4 kommentarer:

  1. den er der den.flott signatur..
    flink du er,jeg måtte ha hjelp jeg ,
    helt ute når det gjelder sånt..
    ha det fint.
    klem,sylvia

    SvarSlett
  2. Det ordner seg til sist.

    SvarSlett
  3. Oppskrift for å slippe å legge inn signaturen for hver gang:

    Gå på bloggen din: Klikk på tilpass oppe i høyre hjørne.
    Velg instillinger i fanen på venstre side. Under den fanen klikker du så på formatering.
    Lim så inn koden på signaturen din inn i feltet for Innlegsmal. (Nederst på siden)

    Lykke til :)

    SvarSlett
  4. Marseille er en fantastisk by. Rusletur på fiskebrygga, en kaffe i solen, og lunsj på havnen......! Den som var der du! Klem fra hege

    SvarSlett