søndag 25. juli 2010

Sommerfeien er over og idag kom regnet. Vi har ikke hatt mye regn denne sommerferien, det har regnet veldig få dager under vårt opphold på svenkeskysten.

Etter to uker måtte vi dessverre dra hjemover igjen, jeg hadde ikke blitt bra av lungebetennelsen og det ble en tur til legevakten og nye medisiner.

NÅ tror jeg endelig det er over og idag gleder vi oss til våre tre barnebarn kommer hjem fra sin ferie i Italia, Tyskland og Danmark. Lille Eskil har vi ikke sett på over en måned og han har nå blitt 6 måneder. Det blir nok forandring å se på ham.

Jeg har tittet innom flere blogger i ferietiden, men har ikke vært veldig inspirert selv til å blogge.

Gleder meg også til å gå turer i skogen for å finne sopp. Det er virkelig noe jeg elsker. Vi har våre faste soppsteder hvor det alltid er mye kantarell og piggsopp. Rips og solbær har jeg plukket fra buskene mine, og det skal bli mye deilig gele og saft.

God søndag til alle bloggere, nå skal vi dra for å møte barn og barnebarn.


1 kommentar:

  1. å så leit å høre at du ikke var bra,håper det er mye bedre nå,koselig med barnebarn på besøk da,minsten er nok blitt stor,
    kos deg på sopptur.
    ha fine dager,
    klem fra sylvia

    SvarSlett