fredag 28. oktober 2011

Tufter fra tidlig middelalder


 Denne trappa trodde jeg gikk opp til hytter,
men det viste seg at her går det nok en tursti.



Først kom jeg over glatt fjell og tenkte at
her må jeg snu. Regnet har gjort fjellet veldig glatt.
Overraskelsen ble stor da jeg kom ned i en lund og
fikk se dette skiltet som vekte min nyskjerrighet.

Tufter, som jeg ikke ante fantes.
 

Slike turstien finner jeg rundt på hele øya. Jeg bare nyter å gå turene mine.
Jolla er fortøyd for høyvann eller springflo.
Stenen ser ut som den er formet og satt slik.
Kunne den ha runer? Jeg fant ikke tegn på noe.





2 kommentarer:

  1. Flotte turområder er gull verdt....og heldigvis er de gratis og åpne for for alle i vårt land.

    God helg!

    Jeg skal jobbe, men det er jo ikke noen bombe.

    SvarSlett
  2. Så artig å finne "Nye tur veier" - og det i nærområdet av rorbua :)

    Dette var nytt for meg, tufter, så jeg kikket innom linken du hadde lagt inn. Artig.

    Ciao

    SvarSlett