mandag 6. august 2012

Ekstremregn

Denne uken er siste ferieturen min. Jeg er fortsatt på rorbua og idag ble det meldt om ekstrem regnvær i agderfylkene. Her på andre siden av Oslofjorden har det kun vært duskregn helt til nå ikveld. Himmelen åpnet seg.



Godt og tørt innendørs. Jeg sitter i sofaen med håndarbeid og følger med på OL. Slår litt over til andre kanaler og ser på reprise av Kevin McClauds Grand Design.
Tirsdagkvelder sendes nå på kanal VOX et nytt konsept, Grand Architecture. Vi har til nå blitt tatt med til Venezia, Firenze og Roma.


Mens jeg blogger ser jeg det klarner opp i horisonten, regnet gir seg for en stund. Hva venter oss imorgen?


3 kommentarer:

  1. Ja, det lurer jeg på også?
    Har mine tantebarn på besøk, hentet de i Oslo idag, og de blir til onsdag..... og vi hadde håpet på en tur til stranden (fast tradisjon) - og jeg tror det var meldt regn imorgen....:(

    Da har jeg jo alltids Havna hotell rundt hjørnet og det lekre bassenget de har der å kunne leie oss inn på.....

    Nyt den siste uken ! Rart at det alt er august, og det i Norge er jo sammen som ..høsten rett rundt hjørnet!

    Fine bilder under her av terrassen din :)

    Klem fra Helen

    SvarSlett
  2. Regn regn regn!! det er jo hverdagskost det..

    Bli gjerne med på give away inne hos meg om du ikke allerede har deltatt!

    Ha en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Å, jeg er så lei av alt regnet!!!! Men Nå er det faktisk meldt fint vær flere dager i strekk, ifølge langtidsvarselet på Yr, jeg håper, håper og dobbelthåper at det slår til!!!!! Ønsker deg også masse solskinn.
    Og så fint det var med Ipad-bildene på forrige innlegg. du er flink! :)

    SvarSlett