onsdag 4. mars 2015

Vårfornemmelse

Vårfornemmelse.  Sol og knall blå himmel og vi bare måtte en tur ut til Hvaler. Den nye fergen, som skal gå mellom øyene, la fra kai. Ikke vet jeg om den bare var på prøvetur eller om den er att inn i fast rute.
Det er stille og rolig her ute på denne tiden av året. Den beste tiden synes jeg nesten. Lengter selvfølgelig mot sommeren, men da er det mere hektigs liv rundt oss.
                                   
Et nytt utsiktspunkt fant vi på vår lille rundtur. Sjøbuene ligger og venter på den nye sesongen, som for oss starter i påsken.


4 kommentarer:

  1. Ja gjett om jeg også gleder meg til vår og sommer. Nå skriver vi mars og nå håper jeg å bremse tiden litt så våren og sommeren varer leeeeeeeeenge. Jeg er helt enig med deg. Det er noe deilig med sommerparadisene før de inntas av turister. Sånn er det i Blindleia også. Da har vi ofte hele skjærgården for oss selv, Mannen og jeg. I alle fall midt i uken. Ha en fin torsdag.

    SvarSlett
  2. Det är snart påsk, så kul och börja vara i
    sommarhuset. Har säkert skrivit det här en
    massa gånger, men vilket ställe!!
    Kramar/AM
    Ps, glad att vi följs på Instagram också

    SvarSlett
  3. Ah, elsker synet av sol og sjø!
    Så flinke dere er til å komme dere ut på tur.
    Håper på tur til hytta for å gjøre klart til årets hyttesesong. Jeg kjøpte ny seng i fjor høst og har ennå ikke sovet i den ennå...

    SvarSlett
  4. Syntes det er helt herlig der ute uansett årstid :) En av de vakreste og herligste steder i vårt vakre land.

    God helg- kos deg masse, klemmer Monica

    SvarSlett