lørdag 12. oktober 2013

Tilbake i Bolsena


Nei jeg har ikke reist tilbake til Bolsena, men F har. Han og en mekaniker, som er spesialist på FM motorer (Fredrikstad Motor). De skal prøve å reparere motoren på Hvassersnekka til Helen og hennes kjære T, som de har liggende på Lago di Bolsena.




Jeg synes jo det er spesielt at det ikke er meg som har reis tilbake til Italia.
Helen, disse gutta traff hverandre kan en vel si.




Sjekk Helens Instagram, Pausefoto, der sees og høres Hvassersnekka fra idag.

4 kommentarer:

  1. Det er gutta sine, d.
    Neste gang er det DU som skal dra. Likt skal være likt, vet du ;)

    SvarSlett
  2. Det hade nog varit roligt och följt med,
    hoppas dom fixar båten.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Kjære, søte bloggvenninnen min, jeg sitter (helt ærlig) og bare smiler fra øret til øret, og ler, og ler....og det tror jeg helt ærlig din kjære F gjør også !

    Solen skinner fra knall blå himmel, gutta har hatt prøve tur fra bolsena til Montefiascone, lunsj på il Moro med min favoritt hvitvin fra Antinori (Della Sala) og spist tartar til F bursdag, spesialt bestilt til idag !!

    Vi har selvsagt sunget for F, for han har jo bursdag idag :o)
    Tror han kommer til og huske denne bursdagen...en stund ihvertfall...heheheheheee

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du har gjort hans bursdag uforglemmelig! Med sang og det hele.

      Slett