lørdag 31. august 2013

Fremme i Bolsena

Så kom vi hit da. Etter drømmer og en del planlegging reiste vi med bil til Italia. Vi ble møtt av koselige Kerstin, som forklarte oss om leiligheten og litt om Bolsena.

Her i Bolsena var vi mai 2012. Se innlegg HER.. Ikke så heldige med været den gang.

Her har vi først en uke, leid leilighet av en mann fra Australia. Leiligheten er nydelig, den ligger i castellon'n og har denne vakre utsikten over Lago di Bolsena.


Nå har vi spist vår første frokost på en liten koselig balkong. Hører på bylivet som våkner og kjenner den deilige varmen av Italia.

Leiligheten har en stor flott peis, men tror ikke vi har behov for å bruke den.



Tror det blir strand og bading idag.

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Så flott at dere kom dere vel frem. Men det er fint å kose seg på turen til målet også.
    Du må hilse så mye til Helen. Jeg regner med at dere kommer til å være mye sammen fremover. Og jeg gleder meg til flere innlegg herfra.
    God helg.

    SvarSlett
  2. Hei Bente.....så gøy å lese reisebrevene dine. Biltur gjennom Europa er bare helt fantastisk spør du meg. Var jo ikke mange dagene siden jeg selv gjorde det kan du si...som er godt på plass her i Fredrikstad igjen.
    Hils så masse til Helen, kanskje det blir et treff på oss i løpet av høsten, det hadde vært hyggelig. God ferie og bare nyt....klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så fint ni bor, och härligt
    med sol och bad.
    Passa på och njut
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett